Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Předpjatý komorový most
Štíchová, Kateřina ; Štefan, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh mostní konstrukce, která se nachází v extravilánu mezi městem Chomutov a obcí Křimov. Hlavním účelem tohoto objektu je převedení silnice první třídy I/7 přes údolí. Jsou navrženy tři varianty řešení, přičemž pro podrobné řešení je zvolena varianta předpjatého komorového mostu se šikmými stěnami. Hlavní nosná konstrukce je navržena jako spojitá o pěti polích s rozpětími 46,50 + 58,00 + 58,00 + 58,00 + 46,50 m, z dodatečně předpjatého monolitického betonu. Celková délka nosné konstrukce je 269,00 m a šířka nosné konstrukce 13,50 m, půdorysně je most přímý. Konstrukce je analyzována prostřednictvím několika zjednodušených modelů, které jsou vytvořeny v programu Scia Engineer 20.0. Analýza konstrukce je provedena v podélném i příčném směru. Posudky na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti jsou provedeny dle platných norem. Součástí této práce je také časově závislá analýza (TDA), která zohledňuje vliv fází výstavby.
Předpjatý komorový most
Štíchová, Kateřina ; Štefan, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh mostní konstrukce, která se nachází v extravilánu mezi městem Chomutov a obcí Křimov. Hlavním účelem tohoto objektu je převedení silnice první třídy I/7 přes údolí. Jsou navrženy tři varianty řešení, přičemž pro podrobné řešení je zvolena varianta předpjatého komorového mostu se šikmými stěnami. Hlavní nosná konstrukce je navržena jako spojitá o pěti polích s rozpětími 46,50 + 58,00 + 58,00 + 58,00 + 46,50 m, z dodatečně předpjatého monolitického betonu. Celková délka nosné konstrukce je 269,00 m a šířka nosné konstrukce 13,50 m, půdorysně je most přímý. Konstrukce je analyzována prostřednictvím několika zjednodušených modelů, které jsou vytvořeny v programu Scia Engineer 20.0. Analýza konstrukce je provedena v podélném i příčném směru. Posudky na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti jsou provedeny dle platných norem. Součástí této práce je také časově závislá analýza (TDA), která zohledňuje vliv fází výstavby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.